Uanset om du er
privat- eller erhvervskunde,
så får du en troværdig
samarbejdspartner

Service og serviceeftersyn

NimTag ApS har ekstra fokus på akutte tilfælde, og vi forsøger at nå vores kunder så hurtigt som muligt. Det er vigtigt for os, at vi giver alle vores kunder god service, når vi laver eftersyn af dit tag, leder efter lækager eller vedligeholder taget.

Som ejer af bygningen/huset kan dit forsikringsselskab afvise at dække skaden, hvis taget ikke er vedligeholdt.

Produktgarantien på normalt 15 år frafalder også ved dårligt vedligeholdt tag.

Et årligt serviceeftersyn er din dokumentation, både til forsikringen og pap producenten, at dit tag er vedligeholdt af autoriseret/uddannet tagdækker.

Hvis uheldet er ude og du har vand i stuen, gør Service Afdelingen, en ære i at rykke ud med blåt blink og senest være på taget dagen efter modtaget opkald.

Vælg dit tag her og bestil et eftersyn eller service eller giv os et kald på vores servicetelefon: 50 77 77 22.

​Få et Serviceeftersyn

Ønsker du Serviceeftersyn. Udfyld kontaktformularen nedenfor, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også velkommen til at ringe på tlf. +45 22 72 36 32.

    ADRESSE

    NimTag ApS
    Guldalderen 13
    2640 Hedehusene

    CVR: 34891389

    KONTAKT OS

    Du kan altid kontakte os. Vi er til at fange på både telefon og email.

    +45 22 72 36 32

    service@nimtag.dk

    OM OS

    ​Hos NimTag ApS er vi en moderne familievirksomhed, der laver forskellige tagopgaver som blandt andet tagpapdækning, tagisolering, membranudlægning, serviceeftersyn og etablering af grønne tage, ligesom vi kan installere ovenlys og brandventilation og sælge faldsikringer.